masterminis.net - where we learn to be a better painter!

Tuesday, December 11, 2012

[SotR] Back on my feet - Intermission music

Hey guys!


First of all sorry that I could not even prepare last nights post for 0:42am... A really bad cold and fever knocked me out... But after 16 hours of sleep I am back on my feet ;)

I am working feverishly (pun intended) on last night's post - a summary of ALL giveaways. And even I find it crazy to see all this good stuff being given away - and I cannot win! :D

The post will be posted in English and German around 12:42 noon CET TODAY.

Until then I invite you to listen to my "revolutionary" playlist. It is very very very diverse, so I am sure that everyone can find something they like! Many of you came to Spotify the last couple of days and love it - like me :) 

The AGE OF CONFUSION is over - today is day #1 of the DAYS OF EXPLANATION :D


Hallo Leute!

Zunächst einmal entschuldige ich mich für den fehlenden Post von 0:42h gestern Nacht - ich war durch Fieber und Grippe nicht mal in der Lage, den vorzubereiten - aber nach 16h Dauerschlaf gehts jetzt wieder! :) 

Ich arbeite fieberhaft (haha) am gestrigen Post - eine Zusammenfassung ALLER Giveaways (damit ihr den ganzen Kram nicht lesen müsst) ;) Und sogar ich finde es total verrückt zu sehen, was man alles an coolem Zeug gewinnen kann - nur ich nicht... :D

Die Zusammenfassung wird heute gegen 12:42 in Deutsch und Englisch hochgeladen. 

Bis dahin könnt ihr euch die Zeit auf der Arbeit damit verbringen, euch meine "revolutionäre" Playlist auf Spotify anzuhören. Viele von euch sind in den letzten Tagen zu Spotify gekommen - und lieben is :) Ich auch. Die Stücke sind sehr unterschiedlich, ich denke, jeder kann was für sich finden!

Die ZEIT DER VERWIRRUNG ist vorbei. Heute ist Tag #1 der TAGE DER ERKLÄRUNG.

I like it. I don't get paid for saying it either :D

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...